Öne Çıkanlar Belediye ÇALIŞMA - operasyonda Şişli

Bu haber kez okundu.

Yeni Bir Kitap: Çiftlikteki Elektrik Kaçağı



  1 Mayıs 1964’ten bu güne Türkiye Cumhuriyeti’nin kamu yayıncılığı yapmakla görevli tek kuruluşu olan Türkiye

Radyo Televizyon Kurumu bütçesine aktarılan, TRT katkı payı adı altında vatandaşın elektrik faturalarından kesilen vergilerin, amacına uygun olmayan yerlerde kullanılması sonucu, devletin ve milletin menfaatlerini düşünerek, vatana ve vatandaşa  yapılan ihaneti ifşa etmek için bu süreçte gördüğüm, bildiğim, yaşadığım, şahit olduğum tüm haksızlıkları, usulsüzlükleri ve yolsuzlukları herkesin bilmesi adına sorumluluk kalemimi elime, bu kitabımı kaleme aldım.

Bu kitapta hiç bir siyasi parti, cemaat, kurum ve kuruluş hedef alınmamıştır.

                                                                                                                   Mustafa Aşçı  

 

KİTAP’TAKİ BAZI KONU BAŞLIKLARI

 

KONU: YOLSUZLUK

 Yurt Gazetesinin 17 Temmuz 2012 tarihinde manşetten verdiği “BİR GARİP TRT VURGUNU” haberindeki dolandırıcılığın, haberdeki ve TRT yöneticilerinin söylediği gibi bir taşeron firma ve firma elemanınca değil TRT yöneticilerince planlı ve sistemli bir şekilde yapılan bir yolsuzluk operasyonu olduğu tüm ayrıntılarıyla ve tüm belgeleriyle anlatılmaktadır.

KONU: USULSÜZLÜK

 Sözcü Gazetesinin 24 Şubat 2013 tarihindeki haberinde, “TRT’nin usulsüzlüklerini rapor ettiği için görevden alınan TRT başmüfettişinin yaşadıklarını meclis gündemine taşıyan CHP Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek’in, Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın yanıtlamasını istediği soru önergesinin ayrıntılı cevabı, soruşturma sırasında yaşanan ilginç olaylar ve TRT başmüfettişinin ünvanının elinden alınmasına sebep olan soruşturma süreci ve sonucu tüm ayrıntıları ile anlatılmaktadır.

KONU: HAKSIZLIK

Star Gazetesi Yazarı Şamil Tayyar’ın 04.11.2009 tarihindeki “İspat etmeyen şerefsizdir, namussuzdur!... diye başlayıp, TRT’den alacağım üç beş kuruş yüzünden Ergenekonculara malzeme vermem. Ambargoya gelince... Sizinle zaten işim olmaz. Silivriye döndünüz...” sözlerine konu olan olay anlatılmaktadır.

KONU: ADALETSİZLİK

 Bir internet sitesinin 11 Aralık 2009 tarihli “TRT İstanbul Televizyonu’nda neler oluyor neler?... Medya Müfettişi programının kadrosuz sunucusu Serra Karaçam’a  “Müdürlük katı”nda deniz manzaralı bir oda tahsis edilmesinin, kurum personeli olmayan bir sunucuya gösterilen bu özel ihtimamın sebebi nedir? haberinin arkasında yatan gerçek anlatılmaktadır.

 

 

 

 

KONU: İHALEYE FESAT KARIŞTIRMAK

 Cumhuriyet  Gazetesi  yazarı  Fikret  Kozok’un 21 Temmuz 2012 tarihindeki  “Böyle olur TRT'nin bürokrasisi!” başlıklı  köşe yazısında “ Yasaya aykırı işlemle suçlanan ödüllendirildi, usulsüzlüğü şikâyet eden cezalandırıldı” haberine konu olan ödüllendirme ve cezalandırmanın arkasında yatan gerçekler, kamu ihale kanunu ve boğaziçi yasasına aykırı yapılan ihalenin tüm ayrıntıları, soruşturma sırasında müfettişe verilen ilginç belgeler ve yaşanan ilginç olaylar ayrıntıları ile anlatılmaktadır.

KONU: KADROLAŞMA-HAKSIZLIK

Bir internet sitesinin 07 Ekim 2009 tarihindeki “TRT’de işten çıkarmalar...” başlıklı yazısında “kadrolaşma adına yapılan işten çıkarmalar ve işe alımlardaki kriterlere çalışanların itirazı var” haberindeki işten çıkarmalardaki ilginç kriterler, toplantıda alınan kararlar ve sonrasında yaşanan ilginç olaylar anlatılmaktadır.

KONU: OPERASYON

Yeni Şafak gazetesi yazarı Özlem Albayrak’ın “TRT 2 neden yok edildi?” adlı köşe yazısına, Habertürk Gazetesi Yazarı Nihal Bengisu Karaca’nın “Popülizme Kurban Edilen Kültür Sanat” başlıklı köşe yazısına ve Milliyet gazetesi yazarı Ali Eyüboğlu’nun “TRT’deki operasyonun perde arkasında ne var?” başlıklı köşe yazısına konu operasyonun perde arkası ayrıntılarıyla anlatılmaktadır.

KONU: OPERASYON

 Bir internet sitesinin “TRT Müzik'te maaşlar neden ödenmedi? TRT Müzik bünyesinde çalışan sözleşmeli 23 kişinin maaşları ödenmiyor. Peki maaşların ödenmemesinin gerisinde yatan ilginç gerekçe ne?” haberinin arkasında yatan gerçekler belgeleriyle anlatılmaktadır.

KONU: OPERASYON

 Bir internet sitesinin 02.03.2010 tarihinde “TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin'in en iddialı olduğu kanallardan birisi olan TRT Müzik'te sular durulmuyor. Açılışı 4-5 kez ertelenen yeni kanala şimdi de yönetici dayanmıyor.” haberine konu olan yirmi ayda 4 kanal koordinatörü değişikliğinin arkasında yatan gerçekler ve yaşanan ilginç olaylar ayrıntılı bir şekilde anlatılmaktadır.

DİĞER KONULAR

·         Kadrolaşma adına kamu nasıl 20 milyon lira zarara uğratıldı?

·         İşe gelmeyen personeli, işe getirtebilmek için yardım istenen personelin referansı olan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı kim?

·         Bir teknik malzeme kiralama hizmetinde yapılan 600 bin liralık yolsuzluğun öyküsü...

·         Figürasyon (seyirci) hizmetinden yapılan her ay 200 bin liralık yolsuzluğun öyküsü...

·         İstanbul Müdürlüğünün temizlik ihalesini alan firma üzerinden yapılan plan, İstanbul Bölge Müdürü titriyle imzalanan 4 milyon liranın üstündeki gayrı resmi taahhütname belgeleri, firma faturası üzerindeki kaşelerdeki ilginç ayrıntı, firmanın gerçek sahibi olan TRT yöneticilerinin kimler olduğu...

·         TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’in yaptırdığı, kapısından bir kez dahi girmediği çalışma ofisi için kamuyu nasıl 675 bin lira zarara uğrattığı?...

·         Ayda yaklaşık 500 bin liralık personel hizmetleri alımının tamamının 1 kişiye ait 4 firmaya verilmesi ve arkasında yatan gerçek anlatılmaktadır.

·         TRT’ye personel hizmeti veren firma sahibine aynı zamanda bir oda, bir masa, bir bilgisayar ve 3 bin lira aylık ücret ödenerek kurumun asli biriminde görevlendirilmesinin arkasındaki gerçek belgeleriyle anlatılmaktadır.

·         TRT’nin personel hizmeti ihalesini alan BİRBEY firmasının şifresi, firma ismindeki gizli bey’in hangi TRT yöneticisi olduğu olduğu? ve TRT’den ihaleyle iş alan firmalar arasındaki ilişkler ağı anlatılmaktadır.

·         Program yapımcısının tanımadığı, toplamda 100 bin liranın üstünde ücret ödenen, her ay 4 bin lira ücret ödenmekteyken aynı zamanda  bir siyasi partinin seçim bürosunda görevli TRT’nin danışmadığı danışmanı kim?

·         Büyük Şehir Belediyesine ait otoparkın TRT yöneticilerince ihaleye açılması, soruşturma süreci ve sonucu anlatılmaktadır.

·         Referansı, Başbakan Yardımcısı olan bir gazetecinin sunuculuğunu yaptığı programın adı...

·         TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’in kardeşi Mehmet Ali Şahin’in TRT’nin bir kanalında 2 milyon 500 bin lira ciro yaptığı programının adı, Hangi firma adı altında, kaç bölüm yayınlandığı, hangi sunucularla hizmet verdiği, kanal koordinatörüne ne için rüşvet teklif ettiği anlatılmaktadır.

·          “Düzenlediğim faturanın % 30’unu bu vicdansızlara bırakıyorum” diyen, 10 milyon liranın üstünde ciro yapan firma ve firma sahibi kim? TRT yöneticileri ile arasında geçen belge ve para alışverişleri neler?

·         Hangi taşeron firma, hangi kanal koordinatörü hakkında yolsuzluk yaptığı gerekçesiyle TRT müfettişine suç duyurusunda bulundu. Suç duyurusunun belgesi...

·         Bir kanal koordinatörü, TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin’i nasıl tehdit etti. Aralarında geçen diyalog ve koordinatörü görevden almayarak istifa etmesini istemesinin arkasında yatan gerçek...

·         Ak Parti İletişim Merkezine TRT’deki yolsuzluklarla ilgili yapılan şikayet dilekçesi ve sonrasında yaşanan ilginç gelişmeler...

·         Kurulan iki ayrı havuzdan, iki ayrı firmaya boçlanılması....

·         Firmalardan alınan borç paraların nerelerde kullanıldığı...

   

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
selami 7 yıl önce

trt arapçadaki kadrolaşma ve vurgunu görmeyenimiz olmadığı halde halen akpli sefer turanın ekibi kollanıyor buna kimse ses çıkarmıyor...

Avatar
selami 7 yıl önce

trt arapçadaki birçok program akpli eski vekil yada çevresinden kişiler tarafından şirket üzerinden yapılıyor. çarpık arapçalarla yayınlar yapılıyor. sırf kazanıp ceplerini doldurmak için. herkes ne olduğunu bildiği halde susuyor. asıl işi taşeron firmadaki elemanlara yaptırıyorlar kadroya geçen elemanların hepsi torpilli elemanlardı... yaptıkları iş yok bile taşeronlar maaşlarını gününde bile alamıyorlar yok efendim trt ödenek vermedi vs gibi sözleri dile getiriyorlar... sonrasında ise bu firma bile akp nin tekelinde olan bir firma...

banner67

banner68

banner69

banner71

banner84

banner62

banner73

banner57

banner11

banner56

banner51

banner58

banner61

banner82

banner27

banner59

banner81